ITIL-frukost: Det enda som är konstant är förändring – Hur hanterar man nya krav och behov
Vi bjuder in till vårt digitala webinar den 29e november om hur man hanterar nya krav och behov i en verksamhet. IT-avdelningar världen över kämpar ständigt med att förstå och möta de krav och behov som verksamheten ställer. Det kan vara en utmaning att navigera genom en ström av krav och önskemål – att prioritera rätt och samtidigt säkerställa att IT levererar det som verkligen behövs. Men hur avgör vi vilka krav som ska prioriteras? Och vilka förväntningar kan vi i vår tur ha på verksamheten?
Under detta webinar kommer vi att utforska:
- Hur vi effektivt tar emot och hanterar krav och önskemål från verksamheten
- Hur vi förbereder och prioriterar dessa krav på ett strukturerat sätt
- Hur vi bäst kommunicerar vårt arbete och våra prioriteringar till verksamheten
Talare
Freddie Palmgren
Business Process DevelopmentFreddie är en senior konsult med mycket lång och praktisk erfarenhet inom ramverket ITIL.
Du kommer att få praktiska råd för att hantera krav och behov från verksamheten på ett effektivt sätt och samtidigt fördjupa din förståelse för kravhantering.
Hoppas vi ses digitalt den 29 november!