Axians Servicedesk hjälper dig med alla typer av IT-ärenden – direkt vid första kontakt
Axians Servicedesk assisterar både beställare och användare med alla typer av IT-relaterade ärenden. Den bemannas av vår erfarna personal som alla arbetar på vårt huvudkontor i Solna. Vår Servicedesk assisterar dina användare oavsett vilka företag som levererar IT-tjänsterna.
När du kontaktar Axians Servicedesk kan du vara säker på att ditt ärende registreras och hanteras på bästa tänkbara sätt. Vår service erbjuds oavsett om Axians levererar alla dina IT-tjänster eller om vi samarbetar med andra leverantörer för att tillhandahålla din kompletta IT-miljö.
Bred kompetens och snabb och effektiv problemlösning
Axians säkerställer att din IT-miljö fungerar och erbjuder även stöd i användandet av de olika IT-verktygen. Vi hjälper exempelvis till med felsökning för applikationer, datorer och mobiler. Denna service erbjuds redan vid första samtalet med hjälp av våra utbildade tekniker. Som kund får du snabb och effektiv assistans som tillåter dig att fortsätta arbeta, oavsett vad problemet är.
Flexibla kommunikationskanaler
Vår Servicedesk når du på olika sätt. Du väljer själv om du vill kontakta oss via telefon, e-post, eller med självservice via vår kundportal. Oavsett kommunikationskanal håller vår support samma höga kvalitet när det kommer till kompetens och lösningsgrad.
Vi hjälper dig även på plats
Vissa problem som våra användare stöter på är svåra att lösa på distans. Därför samarbetar Axians med många olika leverantörer och kan erbjuda en rikstäckande support på plats hos kunden som en förlängning av Servicedesken.
Kontakta oss!
Har du ett projekt? En fråga? Är du intresserad av våra lösningar? Kontakta oss nedan så kontaktar vi dig så snart som möjligt.