Digitalisera och automatisera era affärsprocesser med ServiceNow

Digitalisering av affärsprocesser pratas det om i de flesta organisationer idag. Vi  använder ServiceNow som plattform för att digitalisera våra egna och våra kunders affärsprocesser och är experter på att få plattformen att fungera på ett kostnadseffektivt sätt över hela sin livslängd. 2022 utnämndes ServiceNow  för nionde året i rad till ledare  i Gartner® Magic Quadrant™ för IT Service Management-plattformar.

Din IT-partner inom helhetslösningar och Service Management

På Axians  är vi specialister inom områden som Customer Service Management (CSM), IT Service Management (ITSM), IT Operations Management (ITOM), och Human Resource Service Delivery (HRSD). Vi tillhandahåller licenser, konsulter, förvaltningsteam och utför agila projekt (bl. a. SCRUM/SAFE) samt har ett utvecklingsteam  som stöttar våra kunder efter deras behov. Skulle ni vilja se över befintliga processer kan vi stötta er genom att utföra s.k. hälsocheckar där vi undersöker era befintliga arbetsflöden och föreslår förbättringsförslag. Vi hjälper gärna er hela vägen från utformning av arbetsprocess till kravhantering, iterativ utveckling, driftsättning och förvaltning.

”Teamet från Axians har varit lösningsorienterade och lyhörda för våra behov som kund. Det har varit ett sådant samarbete som man alltid hoppas på, men sällan får.”

Utvecklingsledare för HR och projektansvarig hos kund

En kvinna som jobbar som konsult och arbetar med IT-lösningar

Kom igång snabbt med våra specialister inom ServiceNow

På Axians har vi svenska certifierade ServiceNow-utvecklare och arkitekter. Hos oss jobbar även en av  få personer i Europa som är  ServiceNow Certified Master Architect.

Med vår väl inarbetade metodik är vi experter på att arbeta hela vägen från vision till förvaltning och hjälper er minska tiden från uppstart till go live.

 

Kontakta oss så hjälper vi er!

Varför ServiceNow?

Upptäck hur ServiceNow kan effektivisera och förbättra din verksamhet. Med ServiceNow IT Service Management (ITSM) kan ni organisera och optimera era IT-processer, medan Customer Service Management (CSM) förbättrar kundrelationer och kommunikation. Human Resource Service Delivery (HRSD) erbjuder stöd för hela anställningscykeln, och IT Operations Management (ITOM) ger full insyn i er IT-infrastruktur. Hantera även era IoT-enheter effektivt med ServiceNow Connected Operations. Klicka vidare för att läsa mer om hur ServiceNow kan hjälpa er att nå era mål.

Optimera användningen av digitala tillgångar

Software Asset Management (SAM) är som vår personliga kataloghållare för mjukvara – en strategisk lösning för att optimera användningen och hanteringen av våra digitala tillgångar.

Kontakta oss!

Har du ett projekt? En fråga? Är du intresserad av våra lösningar? Fyll i dina uppgifter nedan så kontaktar vi dig så snart som möjligt.